Aranäs Open 2010

Hejsan hejsan bloggen!

Då var helgens prövningar avklarade!
Efter många spelade matchen med bra handboll så är helgen avslutad.

Det gick bra för eleverna på Aranäs Gymnasiet, jag vet att några killar vann guld i A-slutspelet ett stort grattis!
Och att några andra kom tvåa i B-slutspelet ett stort grattis!

Men som sagt planerna var inte dem bästa och man hade inte så tur med vädret, det var inget regn under söndagen men planerna var fortfarande förstörda. Men det var ett glatt humör på de människorna jag pratade med och det enda de tyckte var lite tråkigt var vädret och planerna.

Jag lyckades hitta ett klipp från Aranäs Open från igår, så att ni kan se hur det var att spela på planerna!
(Det är inte jag som har filmat, man ett stort tack till människan som gjorde det)

http://www.youtube.com/watch?v=pHv7lLXbgZ8



Kommentarer
Postat av: moa

Vilka har bloggen?

2010-05-21 @ 16:24:33
URL: http://woonies.blogg.se/
Postat av: HFidrott

Det är ett par skummisar!

2010-06-20 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0